آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید جوزپ بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد فرماندار مشهد: هزار و ۶۴ شعبه اخذ رأی در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود + فیلم وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد حماس از عادی بودن روابط خود با قطر خبرداد تجارت و اوکراین محور گفت‌وگوی ماکرون با شی پیام رئیس‌جمهور چین به نشست سازمان همکاری اسلامی جهاد تبیین و مدیریت جهادی نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است ورود ناو «شهید مهدوی» به نیمکره جنوبی زمین ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند حماس هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیرد
سرخط خبرها

دریادار سیاری در مشهد: استکبار جهانی دنبال پیاده‌‌کردن تمدن غربی در ایران است

  • کد خبر: ۱۷۰۳۰۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • ۱
دریادار سیاری در مشهد: استکبار جهانی دنبال پیاده‌‌کردن تمدن غربی در ایران است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به‌دنبال پیاده‌کردن تمدن غربی در کشور ماست، گفت: اجرای دوره‌های بصیرت برای بالا بردن آگاهی کارکنان نسبت به هجوم فرهنگی پیش بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیردریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه آئین مراسم افتتاح مرکز بصیرت ارتش در شهر مقدس مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بصیرت، قطب‌نمای حرکت در اوضاع غبارآلود امروز است. با توجه به هجمه فرهنگی که استکبار جهانی نسبت به همه ملت‌ها به ویژه ملت ما در جهان دارد و به دنبال پیاده کردن تمدن غربی در کشور ماست، باید علاوه بر مقابله جدی با هجمه‌های رسانه‌ای، نسبت به تبیین و آگاه‌سازی ملت شریف ایران پیرامون دسیسه‌ها و توطئه استکبار جهانی اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: با توجه به سلطه استکبار جهانی بر رسانه‌های جمعی، باید آگاهی لازم را در اختیار کارکنان خود قرار دهیم تا آن‌ها در مسیر درست حرکت کنند.

امیر دریادار سیاری اضافه کرد: برای ارتقای بصیرت کارکنان و خانواده‌ها در بسیاری از شهر‌ها مراکز بصیرت پیش بینی شده و احداث این مرکز به ویژه در شهر‌های زیارتی مانند مشهد و قم و در آینده  در شیراز و کربلا در دستور کار است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ارتش برای دوره‌های بصیرت گفت: اجرای دوره‌های بصیرت برای بالا بردن آگاهی کارکنان نسبت به هجوم فرهنگی پیش بینی شده است. این دوره‌ها به میزبانی مراکز بصیرت در شهر‌های مذهبی، با حضور کارکنان و خانواده‌ها و آموزش توسط استادان خبره برگزار می‌شود. امیدواریم این دوره‌ها باعث شود که معنویت و بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش ارتقا یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنده باد ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
0
1
حبیب
از تو بعیده این حرفا
تمدن غربی کیلو چنده ؟

الان مرغ شده کیلویی 90 تومان

راستی حبیب ، تا حالا خودت رفتی بازار با حقوق 8 میلیون تومان برنج و گوشت بخری ؟
حبیب حقوقت چقدره ؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->